fbpx
Provoz prodejny v HK

Milí zákazníci,

naši prodejnu můžete navštívit v následujících časech

PO-PÁ 9.00 – 18.00
SO 9.00 – 12.30
NE, SVÁTKY zavřeno

Těšíme se na vás

 

Český design pod Eiffelovou věží

V rámci francouzského designweeku pořádalo Velvyslanectví České republiky ve Francii exteriérovou výstavu velkoformátových panelů, které seznámily návštěvníky s jedinečným know-how českých firem a vyzdvihovala kvalitu řemeslné práce vystavovaných značek.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Výstava byla k vidění po celé září a představovala dvacet úspěšných českých společností v oblasti českého průmyslového designu (Amplla, Aveton, Bomma, Brokis, Klimchi, Lasvit, LD Seating, Moser, Mmcité, Nadop, Nebesys, Polstrin, Rako, Ravak, Rim, Ruckl, Škoda, Todus, Ton, Usspa).

Pařížské září je již tradičně ve znamení designu. Setkání s českým designem bylo součástí programu France Design Week, který představuje design ve všech jeho podobách po celé Francii a do něhož se český design zapojil vůbec poprvé.

Expozice v bezprostřední vzdálenosti od Eiffelovy věže byla příležitostí pro stovky kolemjdoucích místních i turistů seznámit se s českým designem, a to i během Dnů evropského kulturního dědictví.

Jako jeden ze členů Asociace českého průmyslového designu, která na výstavě spolupracovala, mohl být Polstrin u toho.

26. září proběhl v rámci této akce Den českého designu, kdy se mohly české firmy osobně přímo v prostorách ambasády prezentovat. Součástí programu byla konference na téma český a francouzský design, diskuze se účastnila designérka Lucie Koldová, francouzská designérka ze studia La Chance L. Breguet, designér značky Škoda Peter Olahe a celou debatu moderoval David Karásek z firmy MM Cité. Máme radost, že hosté mohli vyzkoušet naši kolekci Hide and Seek.

 

 

   

     

X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.